Молодому специалисту

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"Клясціцкая  дзіцячы сад-сярэдняя школа

імя У.А. Хамчаноўскага Расонскага раёна"

РусскийБеларускiEnglish
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Главная
Проход по ссылкам навигации

Горячие новости

17.11.2018
Соревнования по шашкам

подробнее...

16.11.2018
Сбор макулатуры

подробнее...

10.11.2018
Правовой турнир

подробнее...

10.11.2018
Шашечный турнир

подробнее...

02.11.2018
Развлечения на каникулах

подробнее...

Контактная информация

Адрес: 211463 аг.Клястицы ул. Центральная 60

Телефон: 5-49-98

Адрес электронной почты: klya_sh@vitebsk.by

статистика посещений

Яндекс.Метрика

индекс цитирования

индекс цитирования

 

Всё для современного урока

Заповеди учителя

Памятка молодому педагогу при подготовке к уроку

Памятка молодому педагогу

Правила для учителя

 

ЗАЦВЕРДЖАНА                                                                на метадычным савеце

Пратакол 

ад 30.08. 2018 №1

 ПЛАН

работы з маладымі педагогамі на 2018/2019 навучальны год

 Мэта: аказанне метадычнай дапамогі маладым настаўнікам у прафесійным станаўленнi, удасканаленнi педагагічнага  майстэрства ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь “Аб адукацыі”.

Задачы:

аказанне дапамогi маладым спецыялiстам у   прымяненнi  на практыцы атрыманых у педагагiчных установах ведаў;

удасканаленне навукова-тэарэтычнай базы ведаў маладых настаўнікаў аб уроку, формах і метадах арганізацыі   ўрочнай і пазаўрочнай дзейнасці;  

выяўленне найбольш сур’ёзных праблем у арганiзацыi адукацыйнага працэсу  маладымi настаўнiкамi, пошук шляхоў iх рашэння;

выкарыстанне вопыту лепшых педагогаў установы,  ажыццяўленне настаўнiцтва;

выкарыстанне педагагiчнага вопыту i асобасных якасцей i талентаў маладых спецыялiстаў у адукацыйным працэсе ўстановы.

 

№ п/п

Змест работы

Форма правядзення

Чакаемыя вынікі

Тэрмін правядзення

Адказныя

Дыягностыка прафесiйных запытаў,  праблем  i цяжкасцей  у  педагагiчнай дзейнасцi  маладых настаўнiкаў.

Субяседванне,

анкетаванне

Вызначэнне межаў i рэсурсаў прафесiйнай кампетэнтнасцi, развiццё рэфлексiўных навыкаў.  

Жнівень

2018 г

Белаусава В.М.

Удзел маладых спецыялiстаў у педагагiчным савеце ўстановы адукацыі.

 

Ацэнка i прыняцце галоўнай мэты i задач установы адукацыі на новы навучальны год.

Жнівень

2018 г

Мельман Т.В.

Арганізацыя ў 2018/2019 навучальным годзе адукацыйнага працэсу. Сучасныя патрабаванні да афармлення і вядзення школьнай дакументацыі.Работа з інфармацыйнымі рэсурсамі “Электронны журнал”, “Электронны дзённік”.

Інструктыўна-метадычная нарада

 

Веданне патрабаванняў i зместу нарматыўныхактаў, гатоўнасць да самастойнай работы з новымi нарматыўнымi дакументамi, інфармацыйнымі рэсурсамі. Гатоўнасць да работы са школьнымiдакументамi.

Жнівень

2018 г

Белаусава В.М.

 

Цяжкая сітуацыя на ўроку і выхад з яе

Кансультацыя

Дапамога маладым педагогам вызначыць асаблівасці свайго стаўлення да навучэнцаў, навучыць іх будаваць аптымальнае ўзаемадзеянне з дзецьмі.

Верасень

2018 г

Хлебянкіна Н.Л.

Формы і метады работы з высокаматываванымі навучэнцамі пры падрыхтоўцы да алімпіяд

Пасяджэнне №1 школы ўдасканалення педагагічнага майстэрства

Фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў работы са здольнымі вучнямі.

Верасень

2018 г

Белаусава В.М.

 

 

Вучуся будаваць узаемаадносіны

Кансультацыя

Дапамога маладым педагогам вызначыць асаблівасці свайго стаўлення да навучэнцаў, навучыць іх будаваць аптымальнае ўзаемадзеянне з дзецьмі.

Кастрычнік

2018 г

Хлебянкіна Н.Л.

Арганiзацыя ўдзелу маладых педагогаў у рабоце раённага метадычнага аб’яднанняў. 

Кансультацыя 

Рэфлексiўнае асмысленне вопыту вядзення ўрокаў i зносiн калег.

Верасень – май

2018/2019 н.г.

Белаусава В.М.

Якасць ведаў навучэнцаў: з чаго яна складаецца?

Практычны занятак

Паступовае    ўдасканаленне ўменняў i навыкаў планавання  i правядзення ўрока, аб’ектыўнае ацэньванне вучэбных дасягненняў вучняў.

Лістапад

2018 г

Белаусава В.М.

Арганізацыя самастойнай дзейнасці навучэнцаў на ўроку як дзейсны сродак павышэння якасці адукацыі

Пасяджэнне №2 школы ўдасканалення педагагічнага майстэрства

Фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў работы па павышэнні якасці адукацыі вучняў.

Снежань

2018 г

Белаусава В.М.

Вывучэнне дасягненняў і цяжкасцяў педагогаў

Дыягностыка

Своечасовая метадычная дапамога маладым педагогам

Снежань

2018 г

Белаусава В.М.

Адпаведнасць метадаў навучання формам арганізацыі вучэбных заняткаў

Метадычны дыялог

Паступовае    ўдасканаленне ўменняў i навыкаў планавання  i правядзення ўрока.

Люты

2019 г

Белаусава В.М.

Шляхі ліквідацыі прабелаў у ведах вучняў

Пасяджэнне №3 школы ўдасканалення педагагічнага майстэрства

Паступовае фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў павышэння эфектыўнасці ўрока.

Люты

2019 г

Белаусава В.М.

Вызначэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці педагога.

Анкетаванне

Вызначэнне межаў i рэсурсаў прафесiйнай кампетэнтнасцi.

Сакавік 2019 г

Хлебянкіна Н.Л.

Пазакласная работа па прадмеце як сродак развіцця асобы навучэнца і форма раскрыцця творчага патэнцыялу настаўніка

Круглы стол

Паступовае    ўдасканаленне ўменняў i навыкаў планавання і правядзення пазакласнай работы

Сакавік 2019 г

Белаусава В.М.

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу, прынцыпаў дыферанцыяванага і індывідуалізаванага

навучання ў арганізацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў ва ўмовах дапрофільнага навучання

Метадычны дыялог

Асэнсаванне педагогамі уласнай навучальнай, развіваючай і выхаваўчай дзейнасці ў сучасных умовах.

Сакавік 2019 г

Белаусава В.М.

Пазакласная работа па прадмеце, яе месца і значэнне ў адукацыйным працэсе

Пасяджэнне №4 школы ўдасканалення педагагічнага майстэрства

 

 

Паступовае    ўдасканаленне ўменняў i навыкаў планавання і правядзення пазакласнай работы

Красавік 2019 г

Белаусава В.М.

Удзел маладых спецыялiстаў у педагагiчным савеце ўстановы адукацыі.

 

Азнаямленне з вопытам работы калег, установы адукацыі

Красавік 2019 г

Мельман Т.В.

Тыдзень маладога педагога “Вучыцца самому, каб паспяхова вучыць іншых”

Правядзенне адкрытых урокаў

Матывацыя дасягнення прафесійнага выніку, фарміраванне прафесійна-асобаснай пазіцыі.

Май 2019 г

Белаусава В.М.

Самааналiз педагагiчнай дзейнасцi за 2018/2019 навучальны год. Выяўленне цяжкасцей у рабоце маладых спецыялiстаў, ступенiiх камфортнасцi ў педагагiчным калектыве.

Анкетаванне

Развiццёрэфлексiўныхнавыкаў.

Вызначэнне межаў iрэсурсаўпрафесiйнайкампетэнтнасцi.

Май 2019 г

Белаусава В.М.

Хлебянкіна Н.Л.

 

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце      В.М.Белаусава