Молодому специалисту

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"Клясціцкая  дзіцячы сад-сярэдняя школа

імя У.А. Хамчаноўскага Расонскага раёна"

РусскийБеларускiEnglish
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Главная
Проход по ссылкам навигации

Горячие новости

15.10.2017
С днём матери!

подробнее...

13.10.2017
«Всё начинается с мамы!»

подробнее...

09.10.2017
Выборы в Молодёжную палату

подробнее...

08.10.2017
Акция "Чистый лес"

подробнее...

06.10.2017
Фотоконкурс: "Моя волшебная Беларусь"

подробнее...

Контактная информация

Адрес: 211463 аг.Клястицы ул. Центральная 60

Телефон: 5-49-98

Адрес электронной почты: klya_sh@vitebsk.by

статистика посещений

Яндекс.Метрика

индекс цитирования

индекс цитирования

 

Всё для современного урока

Заповеди учителя

Памятка молодому педагогу при подготовке к уроку

Памятка молодому педагогу

Правила для учителя

                                                                                                                                                             

ЗАЦВЕРДЖАНА

на метадычным савеце

Пратакол 

ад 28 жніўня 2017  №1

 

ПЛАН

работы з маладымі педагогамі на 2017/2018 навучальны год

 

Мэта: аказанне метадычнай дапамогі маладым настаўнікам у прафесійным станаўленнi, удасканаленнi педагагічнага  майстэрства ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь “Аб адукацыі”.

Задачы:

аказанне дапамогi маладым спецыялiстам у   прымяненнi  на практыцы атрыманых у педагагiчных установах ведаў;

удасканаленне навукова-тэарэтычнай базы ведаў маладых настаўнікаў аб уроку, формах і метадах арганізацыі   ўрочнай і пазаўрочнай дзейнасці;   

выяўленне найбольш сур'ёзных праблем у арганiзацыi адукацыйнага працэсу  маладымi настаўнiкамi, пошук шляхоў iх рашэння;

выкарыстанне вопыту лепшых педагогаў установы,  ажыццяўленне настаўнiцтва;

выкарыстанне педагагiчнага вопыту  i асобасных якасцей i талентаў маладых спецыялiстаў у адукацыйным працэсе ўстановы.

 

№ п/п

Змест работы

Форма правядзення

Чакаемыя вынікі

Тэрмін правядзення

Адказныя

Дыягностыка прафесiйных запытаў,  праблем  i цяжкасцей  у  педагагiчнай дзейнасцi  маладых настаўнiкаў.

Субяседванне,

анкетаванне

Вызначэнне межаў i рэсурсаў прафесiйнай кампетэнтнасцi, развiццё рэфлексiўных навыкаў.  

Жнівень

2017 г

Белаусава В.М.

Удзел маладых спецыялiстаў у педагагiчным савеце ўстановы адукацыі.

 

Ацэнка i прыняцце галоўнай мэты i задач установы адукацыі  на новы навучальны год.

Жнівень

2017 г

Мельман Т.В.

 Арганізацыя  ў 2017/2018 навучальным годзе адукацыйнага працэсу. Работа з  інфармацыйнымі  рэсурсамі “Электронны журнал”, “Электронны дзённік”.

Вядзенне школьнай дакументацыі.

Інструктыўна-метадычная нарада

 

Веданне патрабаванняў i зместу нарматыўныхактаў, гатоўнасць да самастойнай работы з новымi нарматыўнымi дакументамi, інфармацыйнымі рэсурсамі. Гатоўнасць да работы са  школьнымiдакументамi.

Жнівень

2017 г

Белаусава В.М.

 

 Самаадукацыя - адзін са шляхоў павышэння прафесійнага майстэрства педагогаў. 

Метадычны дыялог 

Распрацоўка і абмеркаванне праграм па самаадукацыі

Жнівень

2017 г

Белаусава В.М.

 

Актыўныя формы і метады грамадзянскага выхавання на ўроках і ў пазаўрочны час .

Пасяджэнне №1 школы ўдасканальвання педагагічнага майстэрства

Фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў на ўроках.

Верасень

2017 г

Белаусава В.М.

Асноўныя праблемы маладога настаўніка. Метадычныя патрабаванні да сучаснага ўрока.

Круглы стол

Дапамога маладым педагогам вызначыць асаблівасці свайго стаўлення да навучэнцаў, навучыць іх будаваць аптымальнае ўзаемадзеянне з дзецьмі.

 

Кастрычнік

2017 г

Белаусава В.М.

 

 

Арганiзацыя ўдзелу маладых спецыялiстаў у рабоце раённага метадычнага аб'яднання. 

Кансультацыя 

Рэфлексiўнае асмысленне вопыту вядзення ўрокаў i зносiн калег.

Верасень – май 

2017/2018 н.г.

Белаусава В.М.

Матывацыя як умова фарміравання пазнавальнай дзейнасці вучняў і выхаванцаў

Метадычны дыялог

Паступовае    ўдасканаленне ўменняў i навыкаў планавання  i правядзення ўрока.

Лістапад

2017 г

Белаусава В.М.

 Цікавасць да пазнання – надзейная аснова навучання.

Пасяджэнне №2 школы ўдасканальвання педагагічнага майстэрства

Паступовае фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў павышэння пазнавальнай актыўнасцi вучняў.

Снежань

 2017 г

Белаусава В.М.

Якасць ведаў вучняў: з чаго яна складаецца?

 

Практычны  занятак

Пераадоленне схiльнасцi да iдэнтыфiкацыiii люзiй, аб´ектыўнае ацэньванне вучэбных дасягненняў вучняў.

Снежань

 2017 г

Белаусава В.М.

Павышэнне прафесійна – асобаснага ўзроўню педагогаў праз актыўнае выкарыстанне ў навучанні інфармацыйна – адукацыйных  тэхналогій

Семінар - практыкум

Ацэнка i прыняцце магчымасцей выкарыстання сучасных інфармацыйна – адукацыйных  тэхналогій ў адукацыйным працэсе.

Снежань

 2018 г

Белаусава В.М.

Выкарыстанне рэфлексіі ў адукацыйным працэсе. Самааналіз урока.

Практыкум

Выкарыстанне маладымі педагогамі  рэфлексіі  ў працы з навучэнцамі; фарміраванне ўмення правільна праводзіць самааналіз урока.

Студзень

2018 г

Белаусава В.М.

Шляхі і сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці.

Пасяджэнне №3 школы ўдасканальвання педагагічнага майстэрства

Паступовае фармiраванне iндывiдуальнага банку засвоеных i  выкарыстоўваемых   метадаў, спосабаў i прыёмаў павышэння эфектыўнасці ўрока.

Люты

2017 г

Белаусава В.М.

Вызначэнне ўзроўню  прафесійнай кампетэнтнасці педагога. 

Анкетаванне

Вызначэнне межаў i рэсурсаў прафесiйнай кампетэнтнасцi.

Сакавік 2018 г

Хлебянкіна Н.Л.

Эфектыўнасць урока - вынік арганізацыі актыўнай дзейнасці навучэнцаў

Семінар-практыкум 

Пашырэнне iндывiдуальнага банка метадаў, форм, прыёмаў правядзення сучаснага ўрока.

Сакавік 2018 г

Белаусава В.М.

 Роля вучэбнага  прадмета ў будучым жыцці вучня.

Семінар-рэклама

Асэнсаванне педагогамі уласнай навучальнай, развіваючай і выхаваўчай дзейнасці ў сучасных умовах.

Сакавік 2018 г

Белаусава В.М.

Стварэнне ўмоў для развіцця і падтрымкі высокай матывацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў.

Пасяджэнне №4 школы ўдасканальвання педагагічнага майстэрства

 

Веданне розных шляхоў работы з  высокаматываванымі вучнямі.

Красавік 2018 г

Белаусава В.М.

 Удзел у метадычным тыдні “Фарміраванне грамадзянскай пазіцыі навучэнцаў сродкамі вучэбных прадметаў”.

Правядзенне адкрытых урокаў

Матывацыя дасягнення прафесійнага выніку, фарміраванне прафесійна-асобаснай пазіцыі.

 

Красавік 2018 г

Белаусава В.М.

Удзел у метадычным тыдні маладога педагога “Эфектыўнасць урока - вынік арганізацыі актыўнай дзейнасці навучэнцаў”.

 

Правядзенне адкрытых урокаў

Матывацыя дасягнення прафесійнага выніку, фарміраванне прафесійна-асобаснай пазіцыі.

Май 2018 г

Белаусава В.М.

Дыягностыка “Самааналiз педагагiчнай дзейнасцi за 2017/2018 навучальны год”. Выяўленне цяжкасцей у рабоце маладых спецыялiстаў, ступенiiх камфортнасцi ў педагагiчным калектыве.

Анкетаванне

Развiццёрэфлексiўныхнавыкаў.

Вызначэнне межаў iрэсурсаўпрафесiйнайкампетэнтнасцi.

Май 2017 г

Белаусава В.М.

Хлебянкіна Н.Л.

 

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце                                                              В.М.Белаусава